Reklamační řád
1. Domníváte se, že zakoupené zboží je vadné?
Postupujte dle reklamačního řádu.
- Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, která činí u zboží nabízeného v našem internetovém
obchodě 24 měsíců, mimo zboží, které svou životností této délky nedosahuje (např. žárovky).
- Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností,
užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou montáží kupujícím.
- Sortiment prodávaný na serveru speedoboat.cz je speciálního charakteru, a vyžaduje nezbytně
odbornou montáž. Případné reklamace a závady na zboží, které budou souviset s neodbornou montáží, nebudou uznány.
- Před započetím reklamačního řízení je nutné kontaktovat prodávajícího e-mailem na adrese
info@speedoboat.cz. Popsat zběžně druh závady a připojit fotodokumentaci vady na výrobku.
Prodávající rozhodne o dalším postupu a při nutnosti zaslání výrobku zpět, postupujte dle dalších bodů.
- Reklamované zboží je nutné doručit osobně či poštou na adresu prodávajícího:
Jaroslav Janko - Autostyl,Dělnická 831,543 03 Vrchlabí (pověřená osoba Jaroslav Janko).
- O reklamaci bude rozhodnuto (tj. reklamované zboží bude přijato či odmítnuto k vyřízení reklamace),
ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího, ve složitějších případech do deseti pracovních dnů.
Tato lhůta však nezahrnuje dobu potřebnou pro odborné posouzení vady, je-li to zapotřebí.
- V případě neoprávněné reklamace (zboží bude odmítnuto k vyřízení reklamace) má prodávající právo
požadovat po kupujícím úhradu nákladů spojených se zasláním reklamovaného zboží zpět kupujícímu.
- Prodávající je povinen reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě 30-ti dnů. Lhůta pro vyřízení
reklamace počíná běžet dnem doručení zboží na adresu prodávajícího.
- Nebude-li reklamace v uvedené lhůtě prodávajícím vyřízena, má kupující právo na
přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy.
POZOR DŮLEŽITÉ !!!
Jakmile Vám zásilková služba nebo česká pošta přiveze balík, je NUTNÉ zkontrolovat stav balíku.
Pokud je jakkoliv poškozen nebo zdeformován, můžete jej převzít, ale musíte s řidičem
sepsat protokol a poškození balíku. Řidič zásilkové služby je povinen tento protokol sepsat.
Pokud po otevření balíku zjistíte mechanické poškození zboží, kontaktujte zásilkovou službu nebo
naši firmu, zajistíme další postup reklamace. V případě nedodržení tohoto postupu nebude
brán zřetel na poškození zboží přepravní firmou a následné reklamace nebudou vyřízeny.
2. Chcete vrátit zboží zakoupené přes internet ve 14-ti denní lhůtě?
Lze tak učinit při splnění následujících podmínek:
- Zboží nesmí být použité
- Zboží musí být vráceno v originálním a nepoškozeném obalu
- Přiložte doklad o koupi zboží.
- Uveďte číslo účtu, na který prodávající zašle částku vynaloženou na nákup zboží.
- Nejedná se o zboží upravené dle přání zákazníka nebo pro jeho osobu
dle § 53 odst. 7 písm. c) občanského zákoníku
- Nejedná se o zboží na jehož nákup byla uzavřena mezi prodávajícím a kupujícím písemná kupní smlouva
Při splnění uvedených podmínek budou nejpozději do 14-ti dnů od převzetí vráceného zboží prodávajícím,
zaslány peníze na Vámi uvedený účet.